حمله هوایی سنگین صهیونیست‌ها به مدرسه‌ای در غزه-راهبرد معاصر
نظرسنجی جدید: هریس در چند ایالت سرنوشت‌ساز از ترامپ پیشی گرفت عربستان سعودی از ایجاد ائتلافی برای تشکیل کشور فلسطین خبر داد رافائل گروسی: فقط اسم برجام باقی مانده | باید به نسخه‌ای به روز شده از توافق قبلی دست یابیم عراقچی: ایران به هیچ عنوان در مقابل یک جنگ فراگیر در لبنان بی تفاوت نخواهد ماند یک فرمانده دیگر حزب الله لبنان به شهادت رسید + عکس یمن، تل‌آویو را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد حمله موشکی حزب الله به مقر اطلاعاتی ارتش اسرائیل در محور شمال آنتونیو گوترش: در متوقف ساختن بزرگترین کشتار تاریخ شکست خوردیم بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران و کشور‌های منطقه بیماری عفونی ناشناخته در افغانستان/ ۵۰۰ نفر مبتلا شدند جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی موافقتنامه نظامی امضا کردند سفیر لبنان در عراق: ایران همواره پشتیبان ما بوده است فرمانده یگان پهپادی حزب‌الله هدف حمله اسرائیل به ضاحیه شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد

حمله هوایی سنگین صهیونیست‌ها به مدرسه‌ای در غزه

منابع فلسطینی از هدف قرار گرفتن یک مدرسه در اردوگاه ناصیرات در مرکز غزه خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۰۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، رژیم صهیونیستی در ادامه توحش خود علیه فلسطینیان بار دیگر یک مدرسه در مرکز غزه را هدف قرار داد.

 

بر این اساس، مدرسه خالد بن ولید در اردوگاه ناصیرات در مرکز غزه که به عنوان پناهگاه از سوی آوارگان فلسطینی مورد استفاده قرار می‌گرفت هدف حمله هوایی ارتش صهیونیستی قرار گرفت.

 

منابع فلسطینی تاکنون شهادت ۳ غیرنظامی و مجروح شدن ۲ تن را طی این حمله تأیید کرده‌اند. با این حال، احتمال افزایش شمار شهدای این حادثه وجود دارد.

 

این حمله در حالی صورت می‌گیرد که تنها ساعاتی پیش بود که ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه کفر قاسم در اردوگاه شاتی در شهر غزه را هدف قرار داد. طی این حمله دستکم ۷ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری نیز مجروح شدند.

 

رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون به طور گسترده مدارس وابسته به سازمان آن روا را هدف قرار داده است. این در حالی است که این مدارس با تغییر کاربری اکنون به کانون تجمع آوارگان فلسطینی تبدیل شده‌اند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار